zamanphp

zamanphp

zamanphp
zamanphp

zamanphp

zamanphp

دانلود سوالات پایان ترم حقوق بین الملل خصوصی (2) به همراه پاسخ سوالات- ارحام هاشم پور

سوالات پایان ترم حقوق بین الملل خصوصی (2) به همراه پاسخ سوالات- ارحام هاشم پور

سوالات پایان ترم حقوق بین‌الملل خصوصی(2) به همراه پاسخ سوالات ارحام هاشم پور

دانلود سوالات پایان ترم حقوق بین الملل خصوصی (2) به همراه پاسخ سوالات- ارحام هاشم پور

سوالات پایان ترم حقوق بین الملل خصوصی 2 ارحام هاشم پور
پاسخ سوالات
دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
دسته بندی حقوق
فرمت فایل pdf
حجم فایل 189 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4

سوالات پایان ترم حقوق بین‌الملل خصوصی(2) دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه به همراه پاسخ سوالات 

استاد: ارحام هاشم پور

دانلود سوالات پایان ترم حقوق بین الملل خصوصی (2) به همراه پاسخ سوالات- ارحام هاشم پور

دانلود ادبیات نظری تحقیق کتابخانه های دیجیتال

ادبیات نظری تحقیق کتابخانه های دیجیتال

ادبیات نظری تحقیق کتابخانه های دیجیتال

دانلود ادبیات نظری تحقیق کتابخانه های دیجیتال

ادبیات نظری تحقیق کتابخانه های دیجیتال
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 95 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 57

ادبیات نظری تحقیق کتابخانه های دیجیتال در 57 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

 

بخشی از متن :

کتابخانه های دیجیتال و سنتی

کتابخانه ها محل ذخیره ی دانش ها هستند. کتابخانه دیجیتال، کتابخانه ای است که در آن منابع تمام متن وخدمات کتابخانه ای به صورت دیجیتال در اختیار کاربران قرار می گیرد.

کتابخانه های دیجیتالی، کتابخانه های الکترونیکی ای هستند که در آنها شمارزیادی از کاربران که از نظر جغرافیایی پراکنده هستند می توانند به محتوای منابع گوناگون مواد الکترونیکی مانند:متن، تصاویر،نقشه ها، صداها دسترسی داشته باشند. درکتابخانه دیجیتال چندین کاربر می توانند در زمان واحد از یک منبع خاص استفاده کنند. (واسولو و اسرینی[1]، 1389، 41). بزرگترین مزیت کتاب های دیجیتالی نسبت به کتاب های چابی، حجم و قابلیت حمل آنهاست و نیاز به فضای کم دارد. همچنین امکان بازیابی و ذخیره اطلاعات وسهولت استفاده از آن در همه جای دنیا امکان پذیرمی باشد. هدف کتابخانه های دیجیتالی به طور کلی گردآوری، ذخیره،سازماندهی و اشاعه اطلاعات و دانش در قالبهای دیجیتالی می باشد (نوروزی و علیپور، 1384).

یکی از شیوه های نوین ارائه خدمات اطلاعاتی که طی دهه های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، کتابخانه دیجیتالی[2] است. کتابخانه دیجیتال، کتابخانه ای است که منابع و خدمات کتابخانه ای رابه صورت دیجیتال در اختیار کاربران قرار میدهد. این کتابخانه ها در راستای توسعه کتابخانه ها از اواسط سده بیستم به بعد مطرح شدند و ازاواخر همین سده پا به عرصه وجود گذاشتند. این کتابخانه ها در امتداد توسعه و پیشرفت کتابخانه های سنتی مطرح شدند و نسل جدیدی از کتابخانه ها را معرفی کردن (رحیمی نژاد و همکاران، 1385).

باوقوع انقلاب اطلاعات، کتابخانه دیجیتالی به فناوری قدرتمندی برای رشد و ترقی دست یافته اند. "کتابخانه های دیجیتالی مجموعه های گوناگونی از اطلاعات را برای استفاده کنندگان متعدد در بردارند و در اندازه های متفاوتی از کوچک تابزرگ دسته بندی می کنند، آنها از هر نوع ابزار ورود اطلاعات و دردسترس قرار دادن آنها بر روی شبکه به کار می گیرند و باعث می شوندکه آنها در اختیار استفاده کنندگان قرار گیرند.

بنابراین کتابخانه های دیجیتالی برای ما نوید دستیابی به اطلاعات بیشتر، کاهش هزینه ها و قابلیت استفاده چند منظوره است (نوروزی و حافطی، 1380).

ظهور کتابخانه های دیجیتالی نه تنها باعث تحولی بنیادین در ساختار کتابخانه ها شد بلکه چالش و فرصتهای فراوانی را نیز پیش روی کتابداران قرارداد و آنها را با وظایف ونقشهای جدید روبرو ساخت.

کتابخانه های دیجیتال جایگاه ویژه ای را در محیط مجازی اینترنت،به خود اختصاص داده اند. این کتابخانه ها با داشتن قابلیتهای بیشتر وپیشرفته تر برای مدیریت اطلاعات، از دیگر منابع اطلاعاتی اینترنتی متمایز شده اند (امین پور، 242:1385). کتابخانه دیجیتال بسیار فراتر از مجموعه منابع الکترونیکی وسخت افزارهای لازم برای مدیریت آنهاست. در واقع،کتابخانه های دیجیتال، سیستم های مرکب و پیچیده ای هستند که منابع، قابلیت ها، و خدمات کتابخانه ای سنتی را گسترده ترمی سازند و در عین حال، امکانات متنوع و بی شماری را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

اخیرا در سراسر جهان هزاران کتابخانه خدمات کتابخانه دیجیتالی ارائه می نمایند و همچنان روندی رو به رشد را دارا می باشد (بورگمن و کواکس[3]، 2002، 32).

- سیر تحول کتابخانه ها

به طور کلی کتابخانه ها از لحاظ ساختاری به پنج دسته اصلی و در واقع به پنج نسل طبقه بندی می شوند.

نسل اول : کتابخانه های سنتی[4]

در این کتابخانه ها ، همه متون و مواد آموزشی و تحقیقی به صورت نسخه های چاپی و یا خطی در قرون گذشته بوده و انواع خدمات کتابداری چه خدمات داخلی مثل فهرست نویسی ، رده بندی و جز آن و چه خدمات خارجی مثل ارتباط و ارایه خدمات به کاربران یا مبادله با دیگر کتابخانه ها به صورت دستی و توسط کتابدار انجام می شد.

نسل دوم : کتابخانه های ماشینی[5]

در این کتابخانه ها ، از نظر نوع و ساختار کتاب ها و مواد آموزشی تفاوت چندانی با نسل اول وجود ندارد.به بیان دیگر ، در این نسل نیز کتاب ها و دیگر مواد به صورت نسخه های چاپی نگهداری می شود.هر چند ممکن است منابعی نیز به صورت نوار کاست ، فیلم ، ویدئو ، میکروفیلم و از این قبیل وجود داشته باشد.اما خدمات کتابداری از قبیل فهرست نویسی و امانت بین کتابخانه ای از طریق ماشین انجام می شود.

نسل سوم : کتابخانه های الکترونیکی[6]

در این کتابخانه ها ، مواد آموزشی عمدتا به صورت الکترونیکی وجود دارند.البته منابع چاپی نیز در کنار منابع الکترونیکی وجود دارداما خدمات کتابخانه ای بیشتر به صورت الکترونیکی انجام می شود.

نسل چهارم : کتابخانه های دیجیتال[7]

این کتابخانه ها ، موسسات یا سازمان هایی هستند که منابع مختلف شامل منابع انسانی و تجهیزات مورد نیاز برای ارایه ی خدمات کتابخانه ای مثل فهرست نویسی ، رده بندی ، اطلاع رسانی ، روابط بین کتابخانه ای ، مواد آموزشی ، منابع کتابخانه ای و دیگر خدمات را با استفاده از شبکه های پرسرعت مهیا می سازد. بدین وسیله منابع آموزشی و خدمات ، آماده می شود و در اختیار گروه های ویژه ای از کاربران و یاخوانندگان و دانشجویان قرار می گیرد.

 

نسل پنجم : کتابخانه های مجازی[8]

کتابخانه های مجازی، مجموعه ای از اطلاعات را به صورت دیجیتال دراختیاردارند و آنها را سازماندهی می کنند. این اطلاعات دیجیتال شامل کتابهاو مجلات الکترونیکی، پایگاههای اطلاعاتی، صفحات وب، لوحهای فشرده و سایرقالبهای الکترونیکی، می باشد. کتابخانه های مجازی، بردسترسی به مواد ازهرجا، به صورت دیجیتالی، تاکید می کنند(اصنافی، ١٣٨٤).

کتابخانه های مجازی کتابخانه های بدون دیوار هستند.بدین معنی که منابع آن ها ، تنها بر روی وب موجود است و همه ی خدمات کتابخانه ای نیز در آن ها فقط و فقط از طریق وب انجام می پذیرد.بنابراین می توان نتیجه گرفت منابع این نوع کتابخانه ها ، از نوع کتاب های الکترونیکی بر روی شبکه است.محیط کاری نیز ، محیط شبکه های رایانه ای بسیار سریع از نوع شبکه های ماهواره ای یا فیبر نوری است.(طاهری،1381).

 

- کتابخانه دیجیتال

- مفهوم

بحث کتابخانه های دیجیتال بحثی روزآمد و نوین در جامعه، حداقل در حوزه علوم کتابداری و فن آوری اطلاعات می باشد. برداشت عموم از کتابخانه های دیجیتال مانند حکایت قدیمی برداشت افراد از فیل در اتاق تاریک میباشد که هر کسی با لمس کردن برخی از اعضای فیل پی به آن چیزی می برد که در ذهن خود تصور می کردند و آن تصور خود را برای دیگران توصیف می کرد، در زمان حال افراد نیز برداشتهایی از کتابخانه های دیجیتال در ذهن و تصور خود دارند که زیاد با واقعیت برابری نمی کند.کتابخانه دیجیتالی دارای تعاریف مختلفی است که پژوهشگران از آن ارائه داده اند که در ذیل به تعدادی از آن ها اشاره شده است.

کتابخانه دیجیتال در تعریف سنتی :

کتابخانه های دیجیتال سازمان هایی هستند که در آن کارکنان متخصصی به انتخاب و سازماندهی منابع اطلاعاتی دیجیتال بپردازند ، اطلاعات تمام متن دیجیتال به جامعه کاربران آن کتابخانه ارائه شود و وابسته به یک کتابخانه سنتی باشد؛(مجیدی و همکاران، 1386).

کتابخانه های دیجیتالی مجموعه های گوناگونی از اطلاعات را برای استفاده کنندگان متعدد در بر دارند و در اندازه های متفاوتی از کوچک تا بزرگ دسته بندی می شوند.آن ها از هر نوع ابزار ورود اطلاعات و نرم افزارهای مناسب برای سازماندهی اطلاعات و در دسترس قرار دادن آن ها بر روی شبکه استفاده می کنند و باعث می شوند که در اختیار استفاده کنندگان قرار گیرند.بنابراین نوید کتابخانه های دیجیتالی برای ما دستیابی به اطلاعات بیشتر ، کاهش هزینه ها ، و قابلیت استفاده ی چند منظوره است.

انجمن اطلاع رسانی آمریکا تعاریف ذیل را برای این دسته از کتابخانه ها به کار برده است:

نظامی است که در آن منابع اطلاعاتی از طریق شبکه های اطلاعاتی به جای دسترسی فیزیکی از طریق مکانی مشخص توزیع می گردند.

 


[1] - Wasolo and Asrini

[2] . Digital Library

[3] - Borgman and Kovacs

[4]. Tratitional libraries

[5] . Automated libraries

[6] . Electronic libraries

[7] . Digital libraries

[8] . Virtual libraries

دانلود ادبیات نظری تحقیق کتابخانه های دیجیتال

ادبیات نظری تحقیق کیتوزان، غذاهای فونکسیونل، کیتین، تغذیه طیور

ادبیات نظری تحقیق کیتوزان، غذاهای فونکسیونل، کیتین، تغذیه طیور

ادبیات نظری تحقیق کیتوزان، غذاهای فونکسیونل، کیتین، تغذیه طیور

دانلود ادبیات نظری تحقیق کیتوزان، غذاهای فونکسیونل، کیتین، تغذیه طیور

ادبیات نظری تحقیق کیتوزان غذاهای فونکسیونل کیتین تغذیه طیور
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 203 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 64

ادبیات نظری تحقیق کیتوزان، غذاهای فونکسیونل، کیتین، تغذیه طیور

تعداد صفحه : 64 در قالب ورد قابل ویرایش.

 

بخشی از متن :

- مقدمه

در 4 دهه ی اخیر آنتی بیوتیک ها به عنوان افزودنی های غذایی برای فراهم سازی آسایش دام و منافع اقتصادی به شکل بهبود عملکرد دام و کاهش هزینه های پرورشی،در تغذیه دام استفاده شدند (حجتی و رضائی،2010)آنتی بیوتیک ها این نقش خود را از طریق ممانعت از پاتوژن ها و بیماری های مرتبط با طیور برای بهبود تولید گوشت و تخم مرغ ایفا می کنند (آواد و همکاران،2009). ولی بعدها متوجه شدند که استفاده از آنتی بیوتیک های جیره ای منجر به مشکلات عمده ای از جمله ایجاد باکتری های مقاوم به دارو (سروم و سونده،2001)، باقی مانده های داروئی در بدن پرندگان (بورگات، 1999)، و عدم تعادل در میکروفلورای نرمال می شود. بنابراین اتحادیه ی اروپا از اول ژانویه 2006 استفاده از آنتی بیوتیک ها را به عنوان محرک رشدی ممنوع کرد. به دلیل این ممنوعیت ها، غذاهای فونکسیونل به عنوان جایگزین هایی برای این آنتی بیوتیک های محرک رشدی برای حفظ سلامت دام و انسان، تولیدات دامی و امنیت غذایی استفاده شدند که در زیر به شرح آنها می پردازیم.

- غذاهای فونکسیونل1:

طول چندین دهه ی اخیر شاهد تغییرات واضحی در درک نقش مواد غذایی در سلامت انسان شده ایم.در جهان صنعتی شده، توجه مصرف[1] کنندگان به نقش فعال غذاها در آسایش و افزایش طول عمر و به علاوه ممانعت از رشد و توسعه ی سرطان و بیماری های قلبی عروقی و پوکی استخوان، افزایش یافته است. در نتیجه ، اصطلاح جدیدی " غذاهای فونکسیونل" مطرح شدند (برنر و ادونل،1998; دیمر و گیبسون،1998; ساندرز،1998; دیپلوک و همکاران،1999;). بنا به تعریف، غذاهای فونکسیونل بخشی از یک جیره ی روزانه هستند و در کنار اثرات تغذیه ای قابل قبول جهانی،در توسعه ی سلامتی و کاهش بیماری های قلبی عروقی دخیل است. اصطلاح "غذای فونکسیونل" در اوایل سال های 1980 در ژاپن بیان شد. این نوع از غذاها در بازار ژاپن به عنوان "غذاهائی برای کاربردهای سلامتی مشخص"(FOSHU[2]) معروفند . غذاهای فونکسیونل به جای اینکه به عنوان یک محصول تعریف شده باشد، بایستی به عنوان یک ایده ی جدید مطرح شود. همچنین بایستی دانست که غذاهای فونکسیونل ، قرص یا کپسول نبوده، بلکه به عنوان بخشی از غذای روزانه هستند.

-انواع غذاهای فونکسیونل:

غذاهای فونکسیونل شامل: (1) غذاهای متداول شامل اجزای طبیعی فعال زیستی (مثلاً فیبرهای جیره ای[3])، (2)غذاهای غنی از اجزای فعال زیستی (مثل پروبیوتیک ها[4]، آنتی اکسیدان ها[5])، و (3) اجزای غذایی سنتز شده ایکه به غذاهای سنتی مرسومند (مثل پری بیوتیک ها[6]). در میان اجزای غذایی کاربردی،پرو بیوتیک ها و پری بیوتیک ها، فیبر های جیره ای، اسیدهای چرب با چندین پیوند دوگانه ی امگا 3، اسید لینولئیک کنجوکه شده، آنتی اکسیدان های گیاهی، ویتامین ها و مواد معدنی، برخی پروتئین ها، پپتیدها و آمینو اسیدها به علاوه فسفولیپیدها ، به دفعات زیادی مطرح شده اند. محدوده ی وسیعی از محصولات غذائی دارای اجزای فعال از نظر فیزیولوژیکی هستند. از بین غذاهای کاربردی مهمترینشان بر اساس دفعات استفاده، پروبیوتیک ها، پری بیوتیک ها، آنتی اکسیدان های گیاهی، ویتامین ها و کلسیم هستند(گراجک و همکاران،2005).

-فیبرهای جیره ای:

اخیراً فیبر جیره ای به عنوان موضوع مهم فعالیت تحقیقی در تغذیه انسان و دام بیشتر مورد توجه بوده است، زیرا می تواند نقش مهمی را در حفظ سلامت انسان ایفا کند( مکوون-ایسن و برایت-سی، 1984; ادواردز،1995; شنیم و تینکر، 1995 ) در حالت کلی چنین بیان می شود که فیبرهای جیره ای ویسکوزیته ی لومن معدی-روده ای را افزایش داده (ادواردز ، 1990) و تخلیه ی معدی را به تأخیر می اندازند (چانگ، 1983). اگرچه، اندازه گیری ویسکوزیته ی روده ای در شرایط in vivo مشکل است. به نظر می رسد که این خصوصیات فیبر جیره ای مرتبط با کاهش کلسترول کبدی ، تری آسیل گلیسرول های پلاسما و کلسترول پلاسما به علاوه ی افزایشی در HDL –کلسترول و دفع مدفوعی استروئیدهای طبیعی مشاهده شده در آزمایشات حیوانی باشد (فوردا، 1983; ایکدا و همکاران، 1993; رازدان و پترسون، 1994،1996).از طرفی دیگر، قابلیت های اتصالی فیبر نگرانی هایی راجع به اثر جیره های با فیبر بالا روی قابلیت دسترسی برخی مواد معدنی (وارد و ریچرت، 1986) و کاهش استفاده از پروتئین ( شاه و همکاران، 1982; وارد و ریچرت، 1986) بوجود آورده است.

-پروبیوتیک ها:

پروبیوتیک ها میکرواورگانیسم های زنده ای هستند که در صورت استفاده ، اثر مثبتی را روی سلامت میزبان خواهند داشت. که اساساً شامل گونه های باکتریایی متعلق به جنس های متفاوت از جمله لاکتوباسیلوس[7]، انتروکوکوس[8]، پریکوکوس[9] و باسیلوس[10] هستند(گویلوت،2009). مکانیسم های عمل پروبیوتیک ها شامل (i) اثرات تغذیه ای شامل: (1) کاهش واکنش های متابولیکی سازنده ی مواد سمی (2) تحریک آنزیم های با منشأ داخلی (3) تولید اجزای ویتامینی یا ضد میکروبی (ii) اثرات بهداشتی شامل: (1)افزایش مقاومت به کلنیزاسیون (2)تحریک پاسخ ایمنی، هستند(سایا و همکاران،2010).

-پری بیوتیک ها:

پری بیوتیک ها، به عنوان اجزای غذایی غیر قابل هضم معرفی می شوند که با تحریک انتخابی رشد یا فعالیت تعداد محدودی از باکتری های کولون ، اثر مثبتی بر روی میزبان می گذارد .به عبارتی دیگر، پری بیوتیک ها مواد اولیه را برای میکروب های مفید دستگاه گوارش فراهم می کنند. تعداد زیادی از باکتری ها در روده ی باریک تک معده ای ها موجودند و قادر به استفاده از این کربوهیدرات های غیر قابل هضم به عنوان منبع انرژی هستند(بالیکا رامیز و همکاران،2007). پری بیوتیک ها منجر به تغییر میکروفلورای روده، تغییر در سیستم ایمنی، ممانعت از سرطان کولون، کاهش هجوم پاتوژنی از جمله سالمونلا انتریتیدیس[11] و اشریشیا کلی[12] و کاهش اجزای کلسترولی می شوند (کامینگ و مک فارلن، 2002). زیرا در قسمت های بالای دستگاه گوارش هیدرولیز نشده و وارد قسمت های پائینی دستگاه گوارش می شوند(بیگز و همکاران، 2007). مکانیسم عمل پری بیوتیک ها چنین است: (1) کاهش Ph روده با تولید اسید لاکتیک (چیو و همکاران،1994; گیبسون و وانگ،1994) (2) ممانعت از کلنیزاسیون پاتوژن ها (مورگان و همکاران، 1992; بنگمارک،2001) (3) تغییر فعالیت متابولیکی فلور نرمال روده (دمیگنه و همکاران، 1986) (4) تحریک سیستم ایمنی (مونسان و پل، 1995). موادیکه به عنوان پری بیوتیک ها طبقه بندی می شوند عبارتند از محصولات فروکتواولیگوساکاریدی ([13]FOS، اولیگوفروکتوز[14]،اینولین[15])، گلوکواولیگوساکارید ها[16]، استاکیوز[17]، مالتواولیگوساکاریدها[18] و اولیگوکیتوزان ها[19] (جیانگ و همکاران، 2006).از بین پری بیوتیک های مطرح شده به شرح کیتوزان می پردازیم.

-کیتوزان[20] :

-تعریف کیتوزان و ترکیب آن:

کیتوزان (پلی بتا 1و4-2 آمینو 2 دی اکسی بتا دی گلوکو پیرانوز) یک ماده ی فیبری ناشی از کیتین و همو پلیمر دی استیله از ان- استیل گلوکزآمین است(شفرد و همکاران،1997). به عبارتی دیگر کیتوزان هتروپلی ساکاریدی از واحد های ان-استیل گلوکزآمین و دی- گلوکزآمین متصل شده با پیوند گلیکوزیدی (4-1)β است.در شکل 2-2- ساختار شیمیایی کیتوزان نشان داده شده است(للو و همکاران،2011). کیتین[21]، ( 2 استامیدو-2-دی اکسی β-4،1-دی-گلوکان) با پیوند4-1 هموپلیمری از باقیمانده های ان-استیل-دی-گلوکوزآمین (GlcNAc) با اتصالات 4-1β است که، بعد از سلولز، گسترده ترین منبع طبیعی تجدید شدنی می باشد (دشپاند، 1986).در شکل 2-1- ساختار شیمیایی کیتین نشان داده شده است. کیتین جزء اصلی اسکلت خارجی سخت پوستان[22] (80-50% اجزای آلی اسکلت خارجی ) از جمله خرچنگ[23] ، میگو[24] و خرچنگ دریایی[25] بوده و به علاوه در اسکلت خارجی زئوپلانکتون های دریایی ، کوتیکول حشرات و دیواره های سلولی قارچ ها وجود دارد(شیا و یو،1999; کوچوک گولمز و همکاران،2011). کیتین از اکسید کلسیم و واحدهای پروتئینی تشکیل شده است (موزارلی،1977). کیتوزان یک مشتق محلول و طبیعی از سلولز با خصوصیات منحصر به فرد است(شفرد و همکاران،1997). کیتوزان هم از نظر شیمیایی و هم از نظر فیزیولوژیکی به عنوان یک فیبر جیره ای تعریف می شود که از NSP ها بوده و توسط آنزیم های هضمی انسان تجزیه نمی شود(رازدان و پترسون،1996).

با توجه به ساختار شیمیایی آنها، کیتین و کیتوزان دارای ساختار شیمیایی یکسانی هستند. کیتین متشکل از زنجیره ای خطی از گروه های استیل گلوکزآمین است در حالیکه کیتوزان با حذف واحدهای استیل (CH3-CO) از کیتین تبدیل به مولکولی قابل حل در بیشتر اسیدهای رقیق می شود.این مرحله دی استیلاسیون[26] نامیده می شود(کوبایاشی و همکاران،2002) تفاوت فاحش بین کیتین و کیتوزان ، محتوای استیلی پلی مر است. کیتوزان به دلیل داشتن واحدهای آمینی آزاد ، مشتق بسیار مفیدی از کیتین است(نو و میر،1992; کوبایاشی و همکاران،2002)

 


[1] Functional foods

[2] Foods for specified use

[3] Dietary fiber

[4] Probiotics

[5] Antioxidants

[6] Prebiotics

[7] Lactobacillus

[8] Entrococcus

[9] Pericoccus

[10] Bacillus

[11] Salmonella entritidis

[12] Esherichia coli

[13] Fructooligosaccharide

[14] Oligofructose

[15] Inulin

[16] Glucooligosaccharides

[17] Stachyose

[18] Maltooligosaccharides

[19] Oligochitosans

[20] Chitosan

[21] Chitin

[22] Crustacean

[23] Crab

[24] Shrimp

[25] Lobster

[26] Deacetilation

دانلود ادبیات نظری تحقیق کیتوزان، غذاهای فونکسیونل، کیتین، تغذیه طیور

دانلود فایل پاورپوینت متغیرهای اندیس دار یا زیرنویس دار

دانلود فایل پاورپوینت متغیرهای اندیس دار یا زیرنویس دار

دانلود فایل پاورپوینت متغیرهای اندیس‌دار یا زیرنویس‌دار تعداد اسلاید 49 بخشی از فایل اسلاید 1 آرایه گروهی از متغیرها یا ثابت‌ها هستند که نوع آن‌ها یکی است و با اسم واحدی نامیده می‌شوند

دانلود دانلود فایل پاورپوینت متغیرهای اندیس دار یا زیرنویس دار

دانلود فایل پاورپوینت متغیرهای اندیس دار یا زیرنویس دار
متغیرهای اندیس دار یا زیرنویس دار
فایل پاورپوینت متغیرهای اندیس دار یا زیرنویس دار
فایل متغیرهای اندیس دار یا زیرنویس دار
پاورپوینت متغیرهای اندیس دار یا زیرنویس دار
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 158 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49

 

دانلود فایل پاورپوینت متغیرهای اندیس‌دار یا زیرنویس‌دار
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید فایل توجه فرمایید.
1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه فایل قرار داده شده است
2-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد اسلاید : 49 
فایل قابلیت ویرایش دارد
آماده چاپ و ارائه درسی می باشد
قابلیت جستجو دارد
فرمت فایل : ppt
بخشی از فایل : 
اسلاید 1 : 
آرایه گروهی از متغیرها یا ثابت‌ها هستند که نوع آن‌ها یکی است و با اسم واحدی نامیده می‌شوند.
آرایه (Array)
اسلاید 2 : 
       Do i = 1, 100
        a(i) = SQRT(a(i))
End do  
جزییات حلقه فوق به صورت زیر است:
a(1) = SQRT(a(1))
a(2) = SQRT(a(2))
a(100) = SQRT(a(100))
نمایش متغیر به صورت آرایه

دانلود فایل پاورپوینت متغیرهای اندیس‌دار یا زیرنویس‌دارلطفا به نکات زیر در هنگام خرید فایل توجه فرمایید.
1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه فایل قرار داده شده است
2-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد اسلاید : 49 فایل قابلیت ویرایش داردآماده چاپ و ارائه درسی می باشدقابلیت جستجو داردفرمت فایل : pptبخشی از فایل : اسلاید 1 : آرایه گروهی از متغیرها یا ثابت‌ها هستند که نوع آن‌ها یکی است و با اسم واحدی نامیده می‌شوند.
آرایه (Array)
اسلاید 2 :        Do i = 1, 100         a(i) = SQRT(a(i))End do  جزییات حلقه فوق به صورت زیر است:a(1) = SQRT(a(1))a(2) = SQRT(a(2))a(100) = SQRT(a(100))نمایش متغیر به صورت آرایه

 

دانلود دانلود فایل پاورپوینت متغیرهای اندیس دار یا زیرنویس دار